
El proper dijous 2 de febrer a les 18 hores, coincidint amb el dia que es va fundar l’Associació Pro Persones amb Paràlisi Cerebral Esclat, allà per l’any 1977, l’entitat inaugurarà una Exposició de fotografies “Associació Esclat, 40 anys construint inclusió” al «Espai Expositiu» de la seu del Districte de Les Corts (Plaça Comas) de Barcelona.
L’Exposició, feta amb imatges del fons documental de l’Associació Esclat, és un recull de l’activitat de l’entitat al llarg dels seus 40 anys d’existència que es podrà veure fins al 30 de març.
L’Associació Esclat treballa des de 1977 per millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i discapacitats similars, i la de les seves famílies, en totes les etapes de la seva vida.
L’entitat va néixer gràcies a un grup de pares i mares d’infants amb paràlisi cerebral que volien donar una resposta educativa adaptada a les necessitats dels seus fills. Des d’aleshores, Esclat ha anat creixent, ampliant els seus serveis i atenent cada dia a més persones amb pluridiscapacitat, i a les seves famílies.
Aquesta exposició convida a fer un viatge a través de les imatges d’aquests 40 anys.

