Dissabte, 15 març 2025
IniciENTITATSUna cinquantena de persones assisteixen a la 2a Jornada Tècnica sobre solucions...

Una cinquantena de persones assisteixen a la 2a Jornada Tècnica sobre solucions per a l’accessibilitat a Girona

cinquantena persones 2a jornada solucions accessibilitat girona
La jornada va tenir lloc a la seu central de MIFAS a Girona // Foto: Grup MIFAS

Una cinquantena de persones van assistir ahir a la II Jornada Tècnica sobre solucions per a l’accessibilitat, normativa i subvencions, organitzada per ECOM, MIFAS i Válida sin barreras, a la seu central del Grup MIFAS a Girona.

L’objectiu de la jornada era apropar als assistents sobre les ajudes tècniques que hi ha al mercat per millorar la qualitat de vida de les persones amb mobilitat reduïda o discapacitat, donar a conèixer quines són les normatives que regulen la instal·lació d’aquestes solucions per a la supressió de barreres arquitectòniques (tant per a espais públics com privats) i informar sobre les subvencions que estan disponibles per a la instal·lació de cadires puja escales, plataformes salva escales i elevadors de curt recorregut.

La presentació de la jornada va anar a càrrec de l’Anna M. Guillén, vicepresidenta de MIFAS qui va donar pas a Marià Santiago, assessor tècnic especialitzat en solucions per  a l’accessibilitat, de l’empresa Válida sin barreras. Santiago va fer èmfasi en la importància de l’accessibilitat universal per millorar la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional i la seva inclusió en la societat.

- PUBLICITAT -

L’encarregat de presentar l’apartat de normatives i subvencions relacionades amb la supressió de barreres i la millora de l’accessibilitat de l’entorn tant públic com privat, va ser Rubén Domínguez, arquitecte i tècnic d’accessibilitat d’ECOM.

La jornada estava adreçada a administradors de finques, terapeutes ocupacionals, arquitectes, aparelladors, interioristes, estudiants i particulars

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES