Representants de la discapacitat intel·lectual demanen que els prospectes dels medicaments siguin en lectura fàcil

En el marc del programa #VacúnaTe que organitzen Servimedia i Maldita.es

subtitulació medicaments sense recepta
Els prospectes dels medicaments són de difícil comprensió // Foto: gencat

Diferents representants de l’àmbit de la discapacitat Intel·lectual o del desenvolupament han demanat, en el marc del segon programa #VacúnaTE que organitzen Servimedia i Maldita.es, que els prospectes dels medicaments canviïn i siguin més comprensibles.

Concretament es van referir a la desinformació sobre les diferents vacunes contra el coronavirus, i els efectes adversos que provoquen, i que són difícils d’entendre per a alguns grups de persones.

En aquest sentit, han demanat que aquesta informació “sigui en lectura fàcil”, perquè no només ajudaria a les persones amb discapacitat intel·lectual si no també a les persones grans i les que viuen a Espanya però no dominen l’idioma.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES