Dissabte, 2 desembre 2023
- PUBLICITAT -spot_img
IniciESPORT ADAPTATReconeixement a la figura del Francesc Martínez de Foix al I Trofeu...

Reconeixement a la figura del Francesc Martínez de Foix al I Trofeu Inclusiu de futbol 7 SenseLímits

campanya 25N diba
Martínex Foix torneig futbol 7 inclusiu
Cartell del torneig de futbol 7 // Foto: Grup TEB

La figura del desaparegut Francesc Martínez de Foix, un dels grans referents del sector de la discapacitat intel·lectual del país, serà recordada aquest dissabte 2 de juny a la primera edició del Torneig Inclusiu de Futbol 7 Sense Límits “Francesc Martínez de Foix” que es disputarà durant el matí a l’estadi municipal Narcís Sala de Barcelona.

La competició comptarà amb la participació de diversos clubs esportius catalans amb seccions Special: UE Sant Andreu-Special TEB, Special CE Europa-ACIDH, Car Special AEC Manlleu i la Unió Esportiva Cornellà.

Martínez de Foix, mort al juliol de 2017, va dirigir el Grup Cooperatiu TEB, va impulsar i presidir la Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (ACELL) i Special Olympics Catalunya i Espanya, i va ser vicepresident de la Federació Dincat-Plena Inclusió i membre del consell rector de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.

El trofeu neix fruit del recent conveni de col·laboració entre dues entitats històriques del districte de Sant Andreu de Barcelona: la UE Sant Andreu, club centenari amb més de 3.000 socis, i el Grup Cooperatiu TEB, entitat que dóna feina o serveis assistencials a prop de 1.000 persones amb discapacitat intel·lectual. Compta amb el suport també de la Federació ACELL, Special Olympics Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.

Campanya 25N Diputació de Barcelona

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content