Pilots de moto GP participen a una cursa solidària a favor la Síndrome de Down a Andorra

síndrome de down andorra pilots gp
La cursa va aplegar unes 200 persones // Foto: S.F.

Els corredors de moto GP Maverick Viñales, Xavi Forés, Pol Espargaró, Aleix Espargaró, Ruben Xaus, Xavier Simeon i Albert Arenas, entre d’altres personatges destacats, van estar presents per segon any consecutiu a la cursa Skimo en benefici a l’Associació per la Síndrome de Down d’Andorra (ASDA), que va reunir prop de dues-centes persones a la Caubella de Vallnor per.

Els 99 participants a la cursa van trigar poc menys d’una hora en recórrer els quatre quilòmetres que separen el pla de la Caubella i el Pic de Cubil, en aquesta iniciativa solidària que té com a objectiu recollir diners per l’ASDA i visibilitzar les persones amb Síndrome de Down i la necessitat d’una societat inclusiva que atengui les persones amb capacitats diferents.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

A l’acte van estar presents diverses personalitats polítiques, com el ministre d’Afers Socials andorrà, Xavier Espot, que va recordar la disposició del Govern per impulsar polítiques inclusives dedicades a les persones amb discapacitat i una mostra és «participar d’aquest acte que vol recaptar diners per l’Associació per la Síndrome de Down» que ve a certificar «tot allò que estem disposats a fer per les persones amb Síndrome de Down».

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES