
Des de l’1 d’abril i fins el 15 de maig està obert el termini per sol·licitar el Servei Públic de Transport Especial que ofereix l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i l’Àrea Metropolitana de Barcelona per a les persones amb mobilitat reduïda de la ciutat.
El Servei de transport especial facilita el desplaçament en autobús adaptat o taxi a aquelles persones amb dificultats de mobilitat. Els serveis fixos són aquells que es repeteixen en hores, orígens i destinacions, i que es poden programar fàcilment amb antelació. En els serveis fixos no s’inclouen serveis de transport escolar ni sanitari.
Aquest servei el pot sol·licitar qualsevol persona resident a Barcelona amb certificat de discapacitat i mobilitat reduïda reconeguda, que hagi obtingut prèviament la Targeta de transport públic especial (Targeta Blanca). El servei es demana per un any. L’any següent, si es vol, s’ha de renovar.

