Municipis i persones de tot Catalunya se sumen a la campanya “Fes un gest per l’ELA”

logo campanya fes un gest per ela
Logo campanya de l’ELA // Foto: Imatge cedida per Fundació Miquel Valls

Ahir 21 de juny, dia Mundial de l’ELA, molts ajuntaments, institucions i persones de Catalunya es van sumar a la campanya solidària “Fes un Gest per l’ELA 2016” de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls per donar a conèixer l’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) i el projecte que desenvolupa l’entitat per la millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA de tot Catalunya i els seus familiars.

Moltes ciutats com Barcelona, Lleida, Tarragona, Terrassa, Reus, Sant Cugat del Vallès, Cornellà del Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Tàrrega, Calella o Mataró van participar d’aquesta iniciativa, il·luminant de color verd -color identificatiu de l’entitat- algun dels seus edificis més emblemàtics.

D’altra banda, els equips de govern de tots aquest municipis i molts ciutadans es van fer una fotografia fent el Gest per l’ELA (posant la mà dreta amb els dits polze i índex en forma de la lletra “L”) i la van penjar a les seves xarxes socials.

- PUBLICITAT -
Banner Doble roba finançament IFC

L’ELA és una malaltia neurodegenerativa molt greu i actualment no té cura. Afecta les neurones motores, implicant problemes molt greus a nivell de mobilitat, capacitat de parla, capacitat de deglució i respiració. En alguns casos, també es pot presentar afectació a nivell cognitiu i/o conductual.

La Fundació Miquel Valls és la única una entitat privada i sense ànim de lucre a Catalunya que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones afectades per l’ELA i les seves famílies de tot el territori, així com lluitar contra la malaltia, fomentant la investigació de la mateixa i donant-la a conèixer a la societat en general.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

6 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES