Dissabte, 2 desembre 2023
- PUBLICITAT -spot_img
IniciENTITATSMés d’un centenar de persones assisteixen a la inauguració de la nova...

Més d’un centenar de persones assisteixen a la inauguració de la nova seu de l’Associació d’Implantats Coclears Valenciana 

Va tenir lloc el passat 30 de setembre amb la participació de responsables de l’Ajuntament de València i la Generalitat

campanya 25N diba
inauguració nova seu aiccv implantats coclears valencia
Persones que van assistir a la inauguració davant la nova seu // Foto: AICCV

El passat divendres 30 de setembre, l’Associació d’Implantats Coclears Valenciana (AICCV) va inaugurar les instal·lacions de la nova seu, situada al barri de Sant Isidre de València. L’acte va comptar amb la presència d’Emiliano García, Regidor de Turisme i Internacionalització i amb Isabel Lozano, Regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de València, així com amb la representació de la Generalitat Valenciana amb Francesc Molina, Director Territorial de Presidència a València.

També hi va intervenir la Vicepresidenta de la Federació d’Associacions d’Implantats Coclears d’Espanya, Inmaculada Soto, que va recalcar la importància de l’accessibilitat a la comunicació no només en actes específics per a persones amb discapacitat auditiva, sinó en qualsevol acte, ja que així s’empodera a totes les persones sordes, dotant-los d’autonomia i accés a la informació.

L’AICCV, en els seus més de 15 anys d’història, ha anat creixent i incrementant els serveis específics que ofereixen al col·lectiu gràcies a les subvencions de l’Ajuntament de València i de la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana. Actualment ofereix, entre d’altres serveis, els assessoraments pre i post implantació, l’assegurança col·lectiva de processadors, trobades de famílies o el nou servei de rehabilitació logopèdica que s’ha iniciat al mes de setembre. 

Tota aquesta evolució va quedar plasmada en un vídeo commemoratiu que van poder visualitzar les més de 100 persones que van assistir a l’acte.

Campanya 25N Diputació de Barcelona

L´acte es va clausurar amb la realització d’un taller de pintura dirigit per l´artista Vicente Marzal, implantat coclear, valencià i soci de l’entitat. Tots els presents van poder deixar la seva empremta a l’entrada de la seu, perquè com va dir la Presidenta de l’AICCV, Laia Zamora, “aquest és un espai per a totes les persones implantades coclears i les seves famílies”.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content