Dijous, 13 febrer 2025
IniciENTITATSL'estiu s'obre com a oportunitat laboral per a persones amb discapacitat: 800...

L’estiu s’obre com a oportunitat laboral per a persones amb discapacitat: 800 ofertes a la Fundació Adecco

Actualment, el seu portal d'ocupació compta amb més de 300 ofertes actives en diferents sectors i comunitats autònomes. A més, gestionen prop de 500 ofertes addicionals a través de la seva base de dades interna

oportunitats laborals i ofertes a l'estiu persones amb discapacitat
Una dona en cadira de rodes treballant a un magatzem // Foto: 123RF/mrwed54

Amb l’arribada de l’estiu, s’intensifica l’activitat en diversos sectors, especialment en aquells relacionats amb l’hostaleria, el turisme i la logística. Això es tradueix en un augment significatiu de les ofertes de feina, oferint una oportunitat única per a les persones amb discapacitat d’incorporar-se al mercat laboral.

Segons un estudi recent del Grup Adecco, la demanda de personal en sectors com l’hostaleria, el contacte center, la logística, el retail i last mile s’incrementarà considerablement durant els propers mesos. Entre els perfils més demandats hi ha cambrers, cuiners, repartidors, mossos de magatzem, agents de venda telefònica i promotors.

Aquesta conjuntura favorable s’obre com una finestra d’oportunitat per a les persones amb discapacitat que busquen feina. Tal com destaca Francisco Mesonero, director general de la Fundació Adecco, “la campanya de contractació estiuenca és un moment idoni perquè les persones que ho tenen més difícil puguin accedir al treball”.

800 ofertes a la Fundació Adecco

Conscient d’aquesta realitat, la Fundació Adecco està treballant activament per ampliar el nombre d’ofertes de feina disponibles per a persones amb discapacitat. Actualment, el seu portal d’ocupació compta amb més de 300 ofertes actives en diferents sectors i comunitats autònomes. A més, gestionen prop de 500 ofertes addicionals a través de la seva base de dades interna.

Entre les ofertes disponibles, hi ha una gran varietat de perfils, des de cambrers de pis i mossos de magatzem fins a recepcionistes i tècnics en logística i transport. Per accedir a aquestes ofertes, només cal inscriure’s al portal d’ocupació de la Fundació Adecco. D’aquesta manera, els candidats formaran part de la base de dades de l’entitat i rebran notificacions sobre les ofertes que s’adaptin al seu perfil.

La Fundació Adecco no només ofereix accés a ofertes de feina, sinó que també proporciona acompanyament i assessorament individualitzats a totes les persones amb discapacitat que ho necessitin. L’objectiu és facilitar la seva incorporació al mercat laboral i garantir que trobin una feina que s’adapti a les seves capacitats i expectatives.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES