L’AFANOC porta per primer cop la campanya “Posa’t la gorra” a Sort

posa't la gorra a sort
Cartell de la campanya Posa’t la Gorra a Sort // Foto: AFANOC

El proper 3 de setembre l’AFANOC, l’Associació de Nens contra el Càncer celebrarà per primera vegada una edició de la festa “Posa’t la Gorra” a Sort, la capital del Pallars Sobirà, coneguda també com la capital dels esports d’aventura.

L’objectiu principal d’aquesta festa és sensibilitzar a la societat i donar a conèixer l’existència del càncer infantil, per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que se’n deriven a partir del diagnòstic.

Un dels efectes secundaris que pateixen els infants i adolescents malalts de càncer és la pèrdua del cabell. Per aquesta raó, com cada any, la gorra serà el símbol de solidaritat envers tots aquests infants.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

La campanya Posa’t la gorra! és la primera font de recursos per finançar tots els serveis i accions que duu a terme l’entitat per tal de donar resposta a les necessitats de les famílies i garantir la seva sostenibilitat en el futur.

Programa

Escenari Central:

  • 17:30h – Benvinguda amb la Colla dels diables Lo Peirot de Tremp
  • 17:45h – Presentació de la Festa a càrrec de l’ovella Trapella
  • 18.00h – Actuació de Ball amb Country Pallars i Country Dellà
  • 18:45h – Lectura del Manifest
  • 19:00h – Actuació de Màgic Arnau
  • 19:30h – Actuació de Música pel Cantant de Ranxeres Romano Enrique

A més, al voltant de l’escenari hi haurà els següents tallers:

  • Photocall Posa’t la Gorra Sort.
  • Taller pinta ovelles.
  • Taller pinta cares.
  • Punt d’informació  i venda de marxandatge.
  • Animació itinerant amb la colla dels diables.
  • Jocs amb paracaigudes.
  • Berenar amb coca i xocolata per a tothom.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

6 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES