Dimarts, 27 setembre 2022
Dimarts, 27 setembre 2022
IniciEntitatsLa rosa de galeta de l’obrador el Rosal seguirà apostant per la...

La rosa de galeta de l’obrador el Rosal seguirà apostant per la venda online durant la Diada de Sant Jordi

També es continuarà comercialitzant a través de les botigues de proximitat i punts de venda

una treballadora preparant roses de galeta

La rosa de galeta del Rosal, l’obrador del Grup Alba, seguirà apostant aquest any per la venda online i espera vendre unes 15.000 roses de galeta i xocolata de cara a la campanya de Sant Jordi.

Tot i això i tenint en compte que es tracta d’un producte artesà i amb valor social també es comercialitzarà a través de les botigues de proximitat i punts de venda amb els que l’entitat compte a tota Catalunya.

La tendència cap a la venda online ja es va viure l’any passat en una campanya adaptada a la situació de pandèmia regalant “roses x abraçades”. Per això i pensant en els canvis que està provocant la pandèmia, ha obligat als responsables a apostar fort per la venda online i buscar solucions i accions per protegir encara més un producte que és delicat i que implica un transport.

“La pandèmia ens ha portat situacions noves com, per exemple, que moltes empreses volen comprar la rosa i regalar-la als treballadors, però aquests estan teletreballant i cal enviar-la a casa. Per això hem buscat com reforçar el producte amb un packaging més dur i més protegit, fins i tot hem canviat una mica la fórmula de la galeta per endurir-la una mica i estem treballant per trobar una fórmula de transport més sostenible i que tingui cura del que hi ha dins”, explica Núria Cendoya, una de les responsables de l’obrador.

Tot i això, com a filosofia del projecte segueixen apostant per la petita botiga de proximitat que valora els productes artesans, de qualitat i valor social. “Aquest any ens hem proposat estar presents a les principals ciutats catalanes per tal d’apropar la rosa a la gent i donar suport també les botigues de proximitat amb qui ens agrada treballar. La venda online hi és, però per nosaltres no ha de substituir les petites i grans iniciatives que hi ha al territori”, explica Mònica Viladot també responsable del Rosal.

La campanya de la rosa d’aquest any ha permès contractar a dues persones més que s’afegeixen a les 8 que ja treballen habitualment a l’obrador i d’aquestes 6 són persones amb discapacitat o risc d’exclusió.

D’altra banda El Rosal també ha innovat aquest any a les xarxes creant un filtre interactiu a Instagram ideat per EV events que convida a l’usuari a fer una mossegada a la rosa virtual. Es pot descarregar al perfil de @galeteselrosal. L’obrador convida a tothom a enviar fotografies amb la rosa de veritat utilitzant el hashtag #menjatlarosa ja sigui fent una mossegada i gaudint del seu sabor o regalant-la a una persona estimada.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fonts
El Diari de la DisCapacitat és el primer digital de la diversitat funcional a Catalunya

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Publicitat-spot_img

ÚLTIMES NOTÍCIES

CatalàEspañol
Skip to content