Dissabte, 15 març 2025
IniciDIA DE LES PERSONES AMB DISCAPACITATLa Fundació Viver de Bell-lloc se suma a una jornada festiva al...

La Fundació Viver de Bell-lloc se suma a una jornada festiva al Parc Natural del Montseny amb activitats per a tothom

Organitzada amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, se celebra el pròxim 19 de novembre

cartell festa al parc natural del montseny
Cartell de la festa al Parc Natural del Montseny // Foto: Fundació Viver de Bell-lloc

Per segon any, la Xarxa de Parcs Naturals i la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) commemoren el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, i per això el proper diumenge 19 de novembre tindrà lloc una gran festa en els entorns de l’antic càmping Fontmartina, a Fogars del Montclús, al Parc Natural del Montseny.

Aquesta jornada, coordinada per Aprèn, Serveis Ambientals, ha estat resultat de la suma de capacitats i voluntats de diferents entitats que treballem per a la inclusió social i accessibilitat de totes les persones al medi natural. Entre aquestes entitats, enguany s’ha sumat la Fundació Viver de Bell-lloc, entitat que impulsa el desenvolupament social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, que dinamitzarà un taller de plantació d’Heures i oferirà un petit servei de càtering pels assistents.

Serà un matí amb activitats de natura i lleure, com tallers de manualitats, un passeig adaptat entre alzines i castanyers, una ruta teatralitzada inclusiva i un espectacle d’animació com a cloenda.

- PUBLICITAT -

La jornada està oberta a tothom. Es posarà a disposició de les persones assistents que ho requereixin diferents recursos de suport a l’accessibilitat com intèrprets de llengua de signes catalana (LSC), Braille i audiodescripció per a persones cegues, cadires Jölette per a persones amb mobilitat reduïda i un equip d’atenció i suport per atendre personalment les necessitats que es presentin, entre d’altres.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES