La Fundació Aspros inaugura el seu primer mural solidari, obra de l’artista lleidatana Txus Montejano

Ubicat a les instal·lacions del centre residencial Casa Nostra a Sudanel

mural solidari fundacio aspros
Un moment de la inauguració del mural solidari // Foto: Fundació Aspros

La Fundació Aspros ha inaugurat el seu primer mural solidari, dissenyat i pintat per l’artista lleidatana Txus Montejano a les instal·lacions del centre residencial Casa Nostra a Sudanel.

El mural busca plasmar l’essència de la Fundació Aspros, així com recollir els valors que caracteritzen l’organització: el respecte, la participació, la col·laboració i el compromís proactiu. A més, el mural està protagonitzat per persones que col·laboren entre elles, que s’ajuden mútuament, construint i unint les diferents peces d’un mateix trencaclosques: una metàfora que defineix la raó de ser d’Aspros.

Un mural amb molt significat

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

L’obra es va iniciar el passat 2022, amb motiu del 60è aniversari de la Fundació Aspros, i s’ha culminat el dissabte 11 de febrer amb la participació de persones de Casa Nostra, així com de veïns i veïnes de Sudanell, els quals també han volgut formar part d’aquest acte tan simbòlic, acabant de pintar part del mural.

Sudanell va ser el municipi on la Fundació Aspros va crear la seva primera residència especialitzada, Casa Nostra, l’any 1969. Des d’aleshores, s’ha buscat potenciar un vincle entre les persones que formen part de l’entitat i les que hi viuen a la localitat. A través de projectes com aquest, la Fundació Aspros espera continuar enfortint aquesta relació i generar un impacte positiu sobre la comunitat.

A més, sota el mural, es troben els noms de totes les persones que formen part de la Fundació Aspros, els quals la mateixa autora va escriure abans de començar a pintar l’obra.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES