Divendres, 14 febrer 2025
IniciENTITATSLa Fundació Aspros i l’Eix Comercial donen el tret de sortida a...

La Fundació Aspros i l’Eix Comercial donen el tret de sortida a un Nadal inclusiu a Lleida amb tions gegants

Divendres van inaugurar la seva campanya nadalenca conjunta "A l’Eix Comercial, Nadal amb Aspros i valor social" que busca visibilitzar el talent de persones amb discapacitat i reforçar el compromís amb la inclusió social

La Fundació Aspros i l’Eix Comercial impulsen el Nadal inclusiu amb tions gegants a Lleida
La inauguració de la campanya va tenir lloc a la plaça Sant Francesc de Lleida // Foto: Fundació Aspros

La Fundació Aspros i l’Eix Comercial han donat el tret de sortida a la seva campanya nadalenca conjunta per segon any consecutiu. La iniciativa, presentada sota el lema “A l’Eix Comercial, Nadal amb Aspros i valor social”, es va inaugurar aquest divendres a la plaça Sant Francesc de Lleida amb la presència de famílies, infants, autoritats i representants de les dues entitats.

L’acte central de la inauguració va ser la presentació d’un dels tres tions gegants dissenyats i decorats per persones amb discapacitat intel·lectual o amb problemàtica de salut mental vinculades a la Fundació Aspros.

Una campanya nadalenca que trenca barreres

Del 13 al 26 de desembre, els visitants de l’Eix Comercial de Lleida podran trobar aquests tions gegants en tres punts clau: Plaça de la Diputació, Plaça Sant Francesc i Avinguda Blondel, davant l’edifici Montepío.

Les persones amb discapacitat que han participat en el projecte han estat implicades en totes les fases del procés, des de la selecció i preparació dels troncs fins a la decoració final amb motius nadalencs. Aquesta col·laboració busca posar en valor les capacitats d’aquest col·lectiu i promoure la seva inclusió.

Lourdes Mora, responsable de Responsabilitat Social Corporativa de la Fundació Aspros, va destacar durant la inauguració que aquesta acció “és molt més que una activitat nadalenca. És una oportunitat per demostrar el valor de les capacitats de totes les persones i per trencar estigmes i barreres”.

Per la seva banda, Anna Caballol, vicepresidenta de l’Eix Comercial, va subratllar l’impacte de la campanya: “S’esperen unes 20.000 persones de mitjana diària durant la campanya de Nadal. És el moment i lloc idoni per visibilitzar el talent de les persones i reforçar el compromís amb el territori i les entitats que promouen la inclusió social”.

Un sorteig per un #NadalAmbValor

Coincidint amb l’inici de la campanya, s’ha llançat un concurs a Instagram sota el lema #NadalAmbValor. Tant infants com adults poden participar fent-se una fotografia amb els tions gegants i compartint-la als seus comptes d’aquesta xarxa social. Entre els participants, se sortejarà un val de 100 euros per gastar als establiments associats de l’Eix Comercial.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació Aspros i l’Eix Comercial reforcen el seu compromís amb la inclusió i el desenvolupament social, alhora que fan del Nadal una època més significativa i inclusiva per a tothom.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES