La Fundació Aspace Catalunya reforça els llaços amb la Cerebral Palsy Alliance amb una visita institucional a Austràlia

La trobada va incloure l'intercanvi de coneixements, visita a instal·lacions i programes, exploració de col·laboracions i xarxes de contactes, i establiment d'objectius a llarg termini

aspace visita institucional austràlia
Carlos Valera amb la professora Ionna Novak // Foto: Fundació Aspace Catalunya

El passat 9 de gener, Carlos Varela, de la Direcció de l’Àmbit Social i d’Operacions Transversal de la Fundació Aspace Catalunya, va iniciar una col·laboració prometedora amb la Cerebral Palsy Alliance (CP Alliance) en una visita institucional celebrada a Austràlia.

La sessió de treball va centrar-se en explorar oportunitats assistencials i de recerca per millorar la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral. Durant aquesta trobada constructiva, els representants de les dues entitats van compartir coneixements, estratègies i programes d’èxit en la millora de la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral en diferents contextos globals. A més a més, es va realitzar una visita a les instal·lacions de la CP Alliance i es va presenciar un programa de neurorehabilitació intensiva (HABIT-ILE), proporcionant una visió directa de la implementació dels serveis i el seu impacte comunitari.

El CEO de CP Alliance, Rob White, la professora Ionna Novak i la fisioterapeuta Sarah Reedman van acollir la visita, demostrant el seu compromís amb el benestar i el desenvolupament de projectes per millorar constantment la qualitat de vida de les persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat.

Carlos Varela va destacar la importància d’unir forces per fomentar la millora de la qualitat de vida i l’autonomia personal, promovent la interacció entre institucions capdavanteres. 

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

La CP Alliance d’Austràlia, destacada a nivell mundial, s’erigeix com una institució líder en la provisió de serveis i la difusió d’evidència científica per a l’atenció de la paràlisi cerebral.

Els punts àlgids d’aquesta trobada van incloure l’intercanvi de coneixements, les visites a instal·lacions i programes, l’exploració de col·laboracions i xarxes de contactes, i l’establiment d’objectius a llarg termini. 

La Fundació Aspace Catalunya ha expressat el compromís de continuar explorant col·laboracions i innovant cap a un futur que promogui recerca i innovació continua.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES