
La setmana passada es va celebrar la signatura del conveni de col·laboració entre la Federació Catalana d’Esports de persones amb Discapacitat Física (FCEDF) i la Fundació Cruyff. En representació de la FCEDF va assistir el seu president, Ricardo Moreno,
L’objectiu principal d’aquest conveni, a més d’altres projectes de promoció de l’esport adaptat, és finançar el Projecte d’Escoles d’Iniciació a l’Esport Adaptat que la FCEDF durà a terme durant la temporada 2024-2025.
Ricardo Moreno, president de la FCEDF, va destacar la importància d’aquesta col·laboració afirmant: “La Federació vol col·laborar amb entitats destacades com la Fundació Johan Cruyff per donar visibilitat i potenciar projectes de promoció, principalment el de les escoles d’esport adaptat, que és un dels projectes més importants de la Federació per donar visibilitat a l’esport adaptat entre els més joves.”