
La Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF) ha decidit donar per finalitzades totes les competicions de totes les modalitats esportives de la temporada 2019-2020 que organitza per la situació social i sanitària derivada de la COVID-19, d’acord amb les recomanacions i instruccions rebudes de les autoritats governamentals, esportives i sanitàries.
D’aquesta forma, totes les competicions organitzades per la FCEDF es donen per finalitzades a data 15 de març del 2020, quan es va declarar oficialment l’estat d’alarma. Les classificacions existents a la data esmentada restaran com a definitives amb la següent resolució:
– Bàsquet CR: no es declararà cap campió de Lliga Catalana degut a la diferència de partits jugats entre els diferents equips participants.
– Hoquei CRE: es declararà campió de Lliga Catalana al ADB Barberà. Equip matemàticament campió de la lliga a falta de disputar els partits; Dracs Junior Team – Comkedem i ADB Barberà – Comkedem.
– Pàdel CR: no es declararà cap campió de lliga perquè restava jugar el 90% de la competició iniciada el 26 de febrer de 2020.
– Natació: amb el 50% de les jornades de Lliga Catalana disputades i totes les proves fetes de la primera volta de la competició, es donarà premiació als millors nedadors i Clubs.
D’altra banda, els Campionats de Catalunya organitzats i sota el paraigües jurídic de la FCEDF queden aplaçats -sine die- amb la voluntat de poder recuperar-los a l’últim trimestre del 2020 segons l’evolució de la COVID-19.
La resta de competicions ja siguin Campionats de Catalunya, Lligues Catalanes o Campionats d’Espanya sota l’organització d’altres federacions Catalanes o Espanyoles, quedarà pendent de la resolució de les mateixes sigui la modalitat esportiva que sigui.

