Diumenge, 3 desembre 2023
- PUBLICITAT -spot_img
IniciDRETSJoves amb síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals graven videos dins...

Joves amb síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals graven videos dins la campanya ‘Eleccions Europees 2024’

Organitzada per Down Catalunya i l’Oficina del Parlament Europeu de Barcelona

campanya 25N diba
campanya eleccions europees 2024 down catalunya
Persones de Down Tarragona durant la gravació del clip de video a Reus // Foto: Down Tarragona

Aquesta setmana ha començat a diferents localitats de Catalunya el rodatge dels clips de vídeo de la campanya de les Eleccions Europees 2024 adreçada a joves amb síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. Entre d’altres indrets s’ha gravat a Reus, Vic, Sabadell, Barcelona i Lleida.

Aquesta campanya, organitzada per Down Catalunya i l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, té l’objectiu que els joves d’aquests col·lectius que siguin majors d’edat al 2024 disposin de tota la informació necessària perquè puguin decidir la seva participació en les eleccions europees de l’any vinent.

De la mateixa manera, la campanya Eleccions Europees 2024 vol incidir en donar a conèixer tota la feina i les decisions que es prenen des de les institucions europees per a tots els i les ciutadanes comunitàries, independentment de les seves capacitats intel·lectuals i, a banda, que al Parlament Europeu s’aproven moltes resolucions que estan pensades directament per aquest col·lectiu.

L’any 2011 les Nacions Unides van denunciar la restricció del dret a vot de les persones amb Discapacitat Intel·lectual i al 2018, el Congreso de los Diputados va aprovar finalment la modificació de la Ley Orgànica del Régimen Electoral (LOREG), suprimint els apartats que establien que les persones amb Discapacitat Intel·lectual no disposaven del dret a vot. 

Campanya 25N Diputació de Barcelona

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content