
La Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF) col·labora enguany amb la campanya “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” de la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM), amb la organització i dinamització de l’activitat d’aiguagym, oberta per a tothom, al Secà de Sant Pere de la ciutat de Lleida.
Diumenge 9 de juliol es celebra en més de 600 piscines a tota Catalunya una edició més, i ja van més de vint, de la campanya Mulla’t per l’esclerlosi mútiple. Milers de ciutadans es mullen i neden metres per solidaritzar-se amb les 7.000 persones que pateixen esclerosi múltiple a Catalunya i prop de 46.000 a l’Estat espanyol.
La missió de la Fundació Esclerosi Múltiple és millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la malaltia i destinar recursos a la recerca. La Fundació compleix la seva missió des de diversos àmbits: informació, atenció al pacient, serveis de neurorehabilitació i formació i inserció laboral. En l’àmbit laboral, la Fundació ha impulsat un Centre Especial de Treball (FEM-CET). Per donar a conèixer la malaltia, per captar fons i per sensibilitzar la societat, la Fundació du a terme campanyes al llarg de l’any, com el Mulla’t del proper 9 de juliol.

