El músic Pep Sala s’uneix a la gran festa solidària d’Andi Down Sabadell pel Dia Mundial de la Síndrome de Down

La celebració tindrà lloc el pròxim 21 de març a la Plaça de les Dones del Tèxtil amb un programa farcit d'activitats que culminarà amb un concert de comiat d'Els Cracs d’Andi

El músic Pep Sala s'uneix a la gran festa solidària d'Andi Down Sabadell pel Dia Mundial de la Síndrome de Down
Pep Sala en una de les seves actuacions musicals // Foto: Andi Down Sabadell

La ciutat de Sabadell es prepara per commemorar el Dia Mundial de la Síndrome de Down aquest 2026 amb una jornada festiva i reivindicativa de caràcter obert. L’entitat Andi Down Sabadell ha organitzat una celebració solidària el dissabte 21 de març a la Plaça de les Dones del Tèxtil, un esdeveniment gratuït que pretén apropar la realitat del col·lectiu a tota la ciutadania a partir de les 11 hores.

L’obertura institucional donarà el tret de sortida a una graella d’actes pensada per a totes les edats. La programació s’iniciarà a les 11:15 hores amb una sessió energètica de zumba dirigida per Minerva Llorente i Gerard Lana. Un cop finalitzada la dosi d’esport, la tradició prendrà el relleu a les 11:45 hores amb la ballada del gegant propi de l’associació Andi, que anirà acompanyat per la música dels BatukAndi. Per recuperar forces, els assistents podran gaudir d’una xocolatada amb coca o melindros.

La recta final de la matinal inclourà una classe oberta de lindy hop a les 12:15 hores, impartida per l’alumnat de Swingcopats, seguida d’una rifa de productes solidaris a les 12:50 hores. Aquesta rifa serveix per recaptar fons i visibilitzar el suport del teixit comercial a la causa de la inserció i l’acompanyament de les persones amb síndrome de Down.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

El comiat d’Els Cracs d’Andi amb un convidat de luxe

El moment més esperat de la jornada arribarà a les 13 hores amb el concert de comiat del grup Els Cracs d’Andi. La banda no estarà sola en aquesta actuació tan especial, ja que comptarà amb la col·laboració de Pep Sala, que actuarà com a artista convidat per posar el fermall d’or a la festa. 

L’esdeveniment és possible gràcies a l’esforç d’Andi Down Sabadell, el suport de l’Ajuntament de Sabadell i l’Ajuntament de Barberà del Vallès, a més de la implicació de diverses empreses col·laboradores.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES