Dimarts, 6 juny 2023
Dimarts, 6 juny 2023
IniciInclusió SocialEl Lleó de Reus i l’associació Supera’t organitzen un acte per apropar...

El Lleó de Reus i l’associació Supera’t organitzen un acte per apropar la cultura reusenca a infants i joves amb autisme

El dissabte 30 d’abril a les 11h a les instal·lacions del Club Natació Reus Ploms

projecte associacio superat
Participants en el projecte esportiu ‘Supera’t tot l’Any’ // Foto: Associació Supera’t (Facebook)

El Lleó de Reus conjuntament amb l’Associació Supera’t, organitzen aquest dissabte dia 30 d’abril a les 11 hores, un acte festiu i cultural per apropar la cultura tradicional reusenca als infants i joves que participen del “Supera’t Tot l’Any”, un projecte esportiu compartit amb el Club Natació Reus Ploms per infants i joves amb condició autista.

L’objectiu d’aquest acte, que tindrà lloc a les instal·lacions del Club Natació Reus Ploms (zona pistes de pàdel) és donar a conèixer i fer gaudir de la cultura tradicional reusenca a totes aquelles persones que per la condició que sigui, de vegades no en poden gaudir plenament.

anunci guies d'arrel

La cultura és un element clau en la socialització, cohesió social i benestar de les persones, per això des de l’Associació Supera’t treballen la cultura per a tothom d’una manera festiva i inclusiva.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES

Skip to content