Dilluns, 17 març 2025
IniciESPECTACLESEl cicle de cinema gratuït Pantalla BCN ofereix sessions accessibles per a...

El cicle de cinema gratuït Pantalla BCN ofereix sessions accessibles per a les persones amb diversitat funcional

La programació inclou projeccions de pel·lícules en sales adaptades per a persones amb mobilitat reduïda, juntament amb servei de bucle magnètic i subtitulació 

cartell pantalla bcn
Cartell del cicle de cinema Pantalla BCN // Foto: Ajuntament de Barcelona

El Pantalla BCN, el cicle de cinema amb sessions gratuïtes als Centres Cívics que organitza l’Ajuntament de Barcelona, fa una aposta ferma per garantir l’accessibilitat a la cultura amb projeccions de pel·lícules en sales adaptades per a persones amb mobilitat reduïda, juntament amb servei de bucle magnètic i subtitulació. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal fomentar la inclusió i assegurar que tothom pugui gaudir plenament de les projeccions cinematogràfiques.

La programació d’aquest trimestre ofereix una gran varietat de films que s’ajusten a aquesta visió d’accessibilitat. Destaquen pel·lícules com “En los márgenes”, una història intensa que segueix el compte enrere de tres personatges en un moment crucial de les seves vides, explorant temes com l’impacte de l’estrès econòmic i el poder de l’afecte i la solidaritat.

Les sessions estan programades en diversos centres cívics de Barcelona i ofereixen diferents serveis d’accessibilitat, com ara el bucle magnètic i la subtitulació. Els espectadors interessats poden reservar les seves entrades a través de la pàgina web del Pantalla BCN.

La projecció de “En los márgenes” tindrà lloc el dimarts 13 de febrer a les 19:00 hores al Centre Cívic Can Clariana Cultural (Sant Andreu), amb servei de bucle magnètic i subtitulació. Una altra sessió d’aquesta pel·lícula està programada per al dimecres 28 de febrer a les 19:00 hores al Centre Cívic La Sedeta (Gràcia), també amb aquests serveis d’accessibilitat.

- PUBLICITAT -

“The father”, una emotiva història sobre el deteriorament mental d’un home de 80 anys i la seva filla, serà projectada el dijous 15 de febrer a les 18:30 hores al Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx (Les Corts), en una sessió subtitulada. Una altra sessió d’aquest film està prevista per al dijous 14 de març a les 19:00 hores al Centre Cívic Ateneu Fort Pienc (Eixample), amb el mateix servei d’accessibilitat.

“Aftersun” serà presentada en sessions el divendres 16 de febrer a les 19:00 hores al Centre Cívic Casa Groga (Horta-Guinardó) i el dimecres 21 de febrer a les 19:00 hores al Centre Cívic Cotxeres de Sants (Sants-Montjuïc), amb subtitulació.

Finalment, “Cinco Lobitos” serà projectada el divendres 16 de febrer a les 19:00 hores al Centre Cívic Zona Nord (Nou Barris) i el dimecres 20 de març a les 19:00 hores al Centre Cívic La Sedeta (Gràcia), amb servei de bucle magnètic i subtitulació.

Amb aquesta programació, el Pantalla BCN reafirma el seu compromís amb la inclusió i la diversitat, garantint que tots els cinèfils puguin participar en aquesta experiència cultural sense barreres ni limitacions.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES