
Aquest dilluns el Banc del Moviment de Barcelona, el servei municipal de productes de suport per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda, ha reprès l’atenció telemàtica i l’atenció presencial amb cita prèvia després de les vacances.
La seva funció servei és proporcionar productes de suport a les persones que ho necessitin en servei de préstec per un període inicial de 8 mesos. Per altra banda, el Banc del Moviment funciona gràcies a la solidaritat de particulars i d’entitats que donen productes per a la seva reutilització.
Aquest servei s’ofereix en col·laboració amb les entitats Associació Catalana de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple, Associació per la Vida Independent i Nexe Fundació.
Les formes per contactar amb el Banc del Moviment, ja sigui per donar o demanar un producte de suport són:
- – Presencialment, amb cita prèvia, en un dels dos punts d’atenció: Punt d’atenció Barcelona Dreta (gestionat per l’Associació per la Vida Independent). Adreça: carrer Manuel Sanchis Guarner, 14-16, telèfon 936 289 890, adreça electrònica bdmavi@avi-bcn.org
Punt d’atenció Barcelona Esquerra (gestionat per l’Associació Catalana la Llar de l’Afectat d’Esclerosi Múltiple). Adreça: carrer Leiva, 41, telèfon 931 744 999, adreça electrònica bdmlallar@lallar.org - – O bé contactant amb l’Equip Coordinador del Banc del Moviment al telèfon 610 223 707 de dilluns a dijous de les 16.00 a les 18.00 hores.