21.4 C
Barcelona
Dilluns, 6 juliol, 2020

Cristian Rovira presenta un llibre que dóna la volta al concepte de la RSC

Recomanats

El Procicat aprova el Pla sectorial de represa de la normalitat en l’àmbit residencial

El Procicat ha aprovat el Pla sectorial de represa de la normalitat...

Dincat veu inacceptable el retard en els pagaments a les entitats socials anunciat pel Govern

El sector de la discapacitat intel·lectual a Catalunya s’ha sumat avui a...

cristian rovira grupo sifu
Cristian Rovira // Foto: Imatge cedida per Grupo SIFU

Ja es pot adquirir el primer llibre del vicepresident del Grupo SIFU, Cristian Rovira, “Responsabilidad Social Competitiva. Empresas que hacen bien su trabajo y el bien con su trabajo”, un treball publicat per l’editorial Urano, que dóna una volta de rosca al concepte de Responsabilitat Social Corporativa (RSC o RSE).

El llibre, de la col·lecció Empresa Activa, està dirigit especialment a empresaris i emprenedors i conté idees per redirigir el negoci amb una perspectiva diferent amb claus per saber aplicar la Responsabilitat Social Competitiva. Per explicar-ho Rovira es basa en nombrosos exemples d’empreses i emprenedors d’èxit que ja han posat en pràctica aquesta nova forma de fer negocis com les caves Juvé i Camps, Calzados Victoria, la charcutera Salgot o el propi Grupo SIFU, empresa en la que Rovira treballa des del 1995.

En paraules de l’autor del llibre, que és Llicenciat e Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), “la rendibilitat econòmica, la sostenibilitat i la responsabilitat social són compatibles i estan ja en l’ADN de moltes empreses”. Per Rovira “ja no hi ha prou amb els rentats de cara que pretenien fer algunes empreses sota el concepte de la RSC”. Segons el vicepresident del Grupo SIFU els consumidors han canviat els seus valors per lo que “tenim que partir de la base de que la sostenibilitat no esta enfrontada amb la rendibilitat de les empreses, sinó tot el contrari. És una necessitat que vagin de la mà i pot ser la clau per diferenciar-se i triomfar en el panorama econòmic”.

A la presentació del llibre, que es farà el proper 5 de juliol a les 18.30 hores al Palau Robert de Barcelona (Passeig de Gràcia, 107), assistiran, a més del seu autor, Màrius Carol, director de La Vanguardia; Silvio Elías, cofundador i director general de Veritas; Dídac Lee, emprenedor; Albert Bosch, emprenedor i aventurer; i Sergio Bulat, editor d’Empresa Activa.

- Advertisement -

3 COMENTARIS

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Publicitat -

NEWSLETTER

Subscriu-te per estar al dia de les últimes notícies, ofertes i anuncis exclusius

Últimes notícies

MIFAS incorpora 94 nous treballadors a la seva plantilla des del mes de juny

El Grup MIFAS ha incorporat a la seva plantilla un total de...

El Centre d’Atenció Diürna d’ASPID reprèn l’activitat en un entorn segur pels usuaris

El Centre de dia Candi Villafañé d’ASPID ha reprès l’activitat presencial després d’haver implementat tots els protocols...

Una mirada personal a l’escola inclusiva

La meva experiència en una USEE (Unitat de Suport Educatiu Especial) va començar l’any 2012, a l’Institut...

La incertesa pel coronavirus obliga a suspendre la tercera edició de l’Inspira Festival Inclusiu 2020

La Fundació MAP i l'Ajuntament de Ripoll han decidit no celebrar la tercera edició de l'Inspira Festival...

El Grup Alba inicia un nou model dels serveis diürns als nous espais de Guissona, Agramunt i Verdú

El Grup Alba ha iniciat un canvi de rumb dels seus serveis diürns cap a un model...
- Advertisement -

també pot interessar-te

- Advertisement -