Aquest cap de setmana arrenca una nova edició de la Lliga Catalana DANFOSS Waterpolo Ability

Amb la participació dels tres equips més destacats d'aquest esport: CN Sabadell, CN Barcelona i CN Terrassa

lliga catalana danfoss waterpolo ability
El waterpolo adaptat arriba a Sabadell aquest cap de setmana // Foto: FCEDF

Aquest proper cap de setmana, els dies 16 i 17 de desembre, marcarà l’inici d’una nova edició de la Lliga Catalana DANFOSS Waterpolo Ability, que comptarà amb la participació dels tres equips catalans més destacats d’aquest esport: CN Sabadell, CN Barcelona i CN Terrassa. Aquesta segona edició de la Lliga Catalana manté el suport i patrocini de DANFOSS, una empresa especialitzada en tecnologia per a l’eficiència energètica amb seu a Terrassa.

El primer enfrontament de la competició tindrà lloc aquest dissabte a les instal·lacions de la Piscina Can Llong de Sabadell. L’enfrontament serà entre l’equip local, CN Sabadell, i el CN Barcelona, que actualment ostenta el títol de campió de la competició. L’equip del CN Terrassa descansarà en aquesta primera jornada.

El calendari de la competició es desenvoluparà al llarg dels propers caps de setmana, amb la darrera jornada programada per a mitjans de maig de 2024. 

Secció patrocinada per 
logo-fcedf
- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES