
Vols anar a una xerrada, fer un curs o gaudir d’una obra de teatre i no ho fas per por a no poder-ho seguir bé? Tens una entrevista de feina i no et vols perdre cap detall? A la Federació ACAPPS et donen solucions: deixen en préstec productes de suport, com les emissores FM i els micròfons remots per bluetooth, que fan que el so arribi més clar, nítid i molt millor al teu audiòfon o implant coclear.
Recentment, gràcies al finançament del Departament de Drets Socials, han ampliat el Servei de Préstec de Productes de Suport d’ACAPPS. Ara, ofereixen durant 15 dies una emissora FM o un micròfon remot compatible amb l’audiòfon o implant coclear de les principals marques comercials, perquè puguis tenir aquest suport quan el necessitis. Només cal demanar-ho per correu a accessibilitat@acapps.org.
Aquest servei està dissenyat per facilitar la inclusió de les persones amb problemes auditius en una varietat de contextos, ja sigui en esdeveniments culturals, educatius o professionals. Les emissores FM i els micròfons remots són dispositius que milloren significativament la qualitat del so, reduint el soroll de fons i clarificant la veu de l’orador, cosa que és especialment útil en entorns sorollosos o grans espais.
A ACAPPS estan compromesos amb la inclusió i l’accessibilitat, treballant per eliminar les barreres que impedeixen la participació plena de les persones amb discapacitat auditiva en la societat. El seu objectiu és assegurar que ningú es quedi enrere per problemes d’audició i que tothom tingui les mateixes oportunitats per gaudir d’activitats socials, culturals i professionals.

