Es presenta la campanya de sensibilització sobre la síndrome d’Asperger “Com tothom, diferent”

Cartell Com tothom diferent campanya sindrome asperger
Cartell de la campanya «Com tothom, diferent» // Foto: Fundació Friends

La Fundació Friends va presentar dimarts en roda de premsa la campanya de comunicació “Com tothom, diferent”, que pretén sensibilitzar a la població sobre la realitat de les persones diagnosticades amb la Síndrome d’Asperger. La campanya neix en el marc de l’assignatura Projecte Solidari, que cursen 120 alumnes de 4t d’ESO de l’escola Súnion.

La campanya consisteix en tot un seguit d’activitats com xerrades amb els nois i noies amb Asperger, el rodatge d’unes entrevistes o el disseny d’una entitat gràfica. Com a clausura de es farà un concert solidari el proper 5 de juny a les 20h a la Sala Apolo de Barcelona, en el que hi participaran diferents grups de música actuals com a Lágrimas de sangre, Carlos Sadness, El Niño de la hipoteca, entre d’altres.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

La síndrome d’Asperger és un trastorn generalitzat del desenvolupament que afecta a més d’un 2,5% de la població, essent els joves el col·lectiu més vulnerable. Es calcula que el 90% dels joves amb Asperger pateixen o han patit bulling, com a conseqüència de la diferència conductual que els caracteritza i les dificultats en establir relacions socials.

La Fundació Friends és una entitat sense ànim de lucre que des de fa 15 anys treballen per la inclusió social i laboral de les persones amb Asperger.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES