Obertes les inscripcions per participar al Casal d’estiu multi-esportiu inclusiu de la FCEDF

casal estiu multi esportiu inclusiu fcedf
Cartell del casal d’estiu // Foto: FCEDF

Des d’aquesta setmana estan obertes les inscripcions per participar en una nova edició del Casal d’estiu multi-esportiu inclusiu de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF), que tindrà lloc del 2 al 6 de juliol a les instal·lacions del Centre Esportiu “Eurofitness Can Dragó” de Barcelona.El casal d’estiu inclusiu està planificat per a qualsevol nen i jove, independentment de les seves capacitats, on podrà gaudir de l’activitat físico-esportiva. Durant els dies de durada del casal, es treballarà diferents disciplines esportives i activitats físiques. Es treballaran un gran nombre d’esports (bàsquet en cadira de rodes, natació, rugbi en cadira de rodes, eslàlom, hoquei, handbike, cross orientació, atletisme…). A més d’activitats físiques de caràcter lúdiques i cooperatives.

Les inscripcions i tota la informació relacionada amb aquesta activitat es pot consultar al següent enllaç. També és pot enviar un correu a l’adreça info@esportadaptat.cat.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES