Sarai Gascón i Núria Marquès entre els millors esportistes catalans del 2017 per la revista Fosbury

sarai gascón núria marquès esports minoritaris
Sarai Gascón i Núria Marqués van dominar tenir una gran actuació a Mèxic // Foto: FCEDF

La revista Fosbury acaba de publicar la llista dels millors cinquanta esportistes catalans del 2017 d’esports minoritaris. La nedadora del CN Terrassa, Sarai Gascón ha ocupat la segona posició de la llista, mentre la tercera posició del podi ha estat per la també nedadora Núria Marqués, del CN Sant Feliu.

Les dues esportistes han quedat per darrera únicament de Kilian Jornet i per davant de noms il.lustres de l’esport català com Toni Bou, Mireia Belmonte, Òscar Cadiach i Ferran Latorre entre d’altres grans esportistes.

Sarai Gascón acaba de guanyar tres medalles d’or en les tres competicions que va participar en els recents Campionats del Món disputats a Ciutat Mèxic. I Núria Marquès ha realitzat una gran temporada guanyant convertint-se en una altre de les destacades als Campionat del Món, obtenint sis medalles, tres d’or, dues de plata i una de bronze.

La revista Fosbury es un mitjà especialitzat en esports minoritaris amb una presència destacada dels esports adaptats.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES