Jordi Xuclà nou president de la comissió de discapacitat al Congŕes dels Diputats

jordi xuclà pdecat
Jordi Xuclà // Foto: Wikimèdia

Jordi Xuclà, del PDECat, va ser escollit ahir dijous president de la Comissió de les Polítiques Integrals de Discapacitat del Congrés dels Diputats en substitució del seu company de partit Carles Campuzano.

Xuclà va ser l’únic proposat per substituir a Carles Campuzano, que ha hagut de deixar el càrrec per no poder compatibilitzar aquesta funció amb la de portaveu parlamentari.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

Xuclà va néixer a Olot (Girona) el 13 de maig de 1973 i va militar a les Joventuts de Convergència Democràtica de Catalunya. En 1998 va ser nomenat secretari general de la Joventut Nacionalista de Catalunya i després va ser president, fins el 2002.

És llicenciat en Dret per la Universitat de Girona. En 2000 va ser escollit senador per Girona i va ser portaveu de temes d’interior. A més, és membre de l’Assemblea Parlamentària del Consell d’Europa des de 2008 on treballa en drets humans, salut i política social.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES