La diputada Inés Arrimadas es reuneix amb representants del Grup MIFAS

inés arrimadas representants grup mifas
La trobada va tenir lloc al Centre d’Atenció Integral de l’entitat // Foto: Grup MIFAS

El dissabte 14 de gener al matí, Inés Arrimadas, diputada al Parlament de Catalunya pel grup de Ciutadans-Partit de la Ciutadania, va reunir-se amb els representants del Grup MIFAS al Centre d’Atenció Integral de l’entitat.

La visita va comptar també amb la presència de la portaveu en Afers Socials, Noemí de la Calle, així com diputats i regidors de Girona del partit a qui Albert Carbonell, president del Grup MIFAS, va exposar diversos temes relacionats amb el món de la discapacitat i les problemàtiques que afecten el col·lectiu.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES