El proper cap de setmana torna la Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes Nivell 2

Es jugaran els dos partits corresponents a la sisena jornada de la competició

lliga catalana basquet cadira de rodes nviell 2
La sisena jornada és la primera de la segona volta // Foto: FCEDF

Aquest cap de setmana del 19 i 20 de febrer torna la competició de la Lliga Catalana Nivell 2 de bàsquet en cadira de rodes amb la disputa dels dos partits corresponents a la sisena jornada de la competició.

Diumenge al matí es disputen els dos partits de la jornada. A les 12:00h, el Comkedem rep a la seva pista del CEM La Gornal de l’Hospitalet de Llobregat al líder de la competició, el CE Costa Daurada, que encara no ha perdut cap partit en aquesta edició de la Lliga Catalana i que, en el partit de la primera volta va guanyar per 47 a 32 al Comkedem. En l’altre partit de la sisena jornada, el Dissalud CB Pardinyes Lleida juga a la seva pista davant el Pisos.com CB Granollers a les 12:30h. El Bamesad és l’equip que descansa en aquesta jornada. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Aquesta sisena jornada és la primera jornada de la segona volta de competició. Tot i que encara queden partits pendents per disputar de la primera volta i que es jugaran properament. El cap de setmana del 12 i 13 de març es disputen els partits corresponents a la setena jornada de competició.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES