Jornada de Plena Inclusión sobre experiències en contractació de persones amb discapacitat intel·lectual

jornada plena inclusion contractacio persones discapacitat

El proper dijous 16 de gener tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona la jornada ‘Mi talento para la diversitat’ organitzada per Plena Inclusión amb la col·laboració de Dincat i Plena Inclusió Catalunya.

Es tracta d’una jornada amb un ampli programa que té l’objectiu de compartir experiències de gestió de la diversitat en la contractació de persones amb discapacitat intel·lectual i on es reflexionarà sobre les millores que encara es tenen que produir per millorar aquesta gestió en l’àmbit laboral.

Entre les diferents activitats programades hi haurà una taula d’experiències que comptarà amb l’experiència d’una persona amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament, l’experiència d’un familiar i l’experiència d’un/a professional de l’entitat Plena Inclusión, pertenyent als Serveis d’intermediació Laboral de Empleo con Apoyo.

Les inscripcions per aquesta jornada es poden realitzar fins el diumenge 12 de gener a través d’aquest enllaç.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES