
El Comkedem i el Bamesad van guanyar diumenge els seus partits corresponents a la dotzena jornada de la Lliga Catalana de bàsquet en cadira de rodes nivell 2.
Pel matí es va disputar el partit entre el Comkedem i el CB MIFAS B, un partit on l’equip local va sortir amb un gran encert en el seu joc d’atac i també amb un molt bon nivell defensiu que va provocar un parcial de 12 a 2 al final del primer quart, una diferència que el CB MIFAS B ja no va poder retallar durant la resta del partit. Al descans el resultat era favorable al Comkedem per 20 a 11. Durant el tercer quart va continuar la igualtat en el joc del segon quart, una igualtat que es va trencar en el darrer quart quan l’equip local va aconseguir un contundent parcial de 10 a 0 que va deixar el marcador final del partit en 42 a 22 a favor del Comkedem.
En l’altre partit de la jornada, disputat a Tortosa, el Bamesad va guanyar al CB Granollers en un emocionat partit per un ajustat 35 a 29. L’actual líder de la competició és el CE Costa Daurada B amb 17 punts, seguit de l’UNES – AFA amb 15 punts, això sí, amb un partit menys.

