MIFAS rep 5 subvencions amb càrrec a l’assignació del 0,7% de l’IRPF 2017 per programes socials i de gestió

mifas assignació subvencions irpf
Un dels programes subvencionats ha estat el d’integració laboral // Foto: Grup MIFAS

MIFAS ha rebut al llarg d’aquest any 5 subvencions per a la gestió i realització de diferents programes, amb càrrec a l’assignació tributària del 0,7% de l’impost sobre la renda de les persones físiques, de l’àmbit de polítiques socials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

Dels cinc projectes subvencionats,  quatre són per l’Associació i un per la Fundació. Els projectes subvencionats han estat els següents:

  • Servei d’Ajuda a Domicili: servei adreçat a aquelles persones que no poden realitzar les activitats de la vida diària per si soles i necessiten ajuda de tercera persona. MIFAS gestiona aquest servei des de fa 21 anys, amb l’objectiu de prevenir situacions de risc social o deteriorament de la persona.

  • Actualització del Servei Llar Residència: s’han dut a terme tasques de manteniment  per arreglar el desgast de les instal·lacions i adequar-les a la necessitat de les persones usuàries del servei. S’han arranjat els banys,  la climatització i la instal·lació elèctrica.

  • Climatització del Centre de Dia Pere Llonch:  primera fase de l’actualització del  sistema de climatització del centre a causa del desgast del que hi havia actualment i també per l’ampliació dels espais del centre.

  • Adquisició d’un vehicle pel Centre Ocupacional de Riudellots de la Selva: s’ha comprat una nova furgoneta per fer el transport adaptat de les persones que assisteixen diàriament al centre.  Aquesta substitueix una furgoneta vella que pel seu desgast tenia moltes reparacions i un elevat cost de manteniment.

  • Servei d’Integració Laboral:  s’han dut a terme accions formatives i d’orientació laboral  adreçades al col·lectiu. L’objectiu és formar i donar les  eines necessàries a la persona per millorar les opcions d’incorporació laboral.
- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES