
Barcelona es convertirà a la tardor en l’epicentre de la innovació mèdica amb la celebració d’aquest doble esdeveniment científic, organitzat per l’Institut Guttmann. Sota el títol “Avances en psiquiatría intervencionista: la depresión desde una perspectiva neuropsiquiátrica de circuitos”, les sessions estan dissenyades per explorar com la neuropsiquiatria intervencionista està impulsant noves estratègies clíniques i tractaments que superen les fronteres tradicionals entre la psiquiatria, la neurologia i la rehabilitació, un àmbit crucial per a l’atenció i l’autonomia de les persones amb discapacitats neurològiques i trastorns mentals associats.
Neuromodulació i noves tecnologies clíniques
Al llarg de la trobada, els professionals analitzaran els avenços més recents en neuromodulació no invasiva i quirúrgica, així com els tractaments d’acció ràpida i altres tecnologies emergents aplicades al abordatge de la depressió. L’organització ha informat que properament es faran públics els detalls del programa complet i el sistema d’inscripcions.

