El conseller Miquel Sàmper referma el suport del Govern a la tasca d’inclusió de la Fundació Aspros a Lleida

El titular d’Empresa i Treball visita el servei de gestió documental Tecnosolucions i la residència històrica Casa Nostra per conèixer de primera mà l'impacte social i laboral de l'entitat

El conseller Miquel Sàmper referma el suport del Govern a la tasca d'inclusió de la Fundació Aspros a Lleida
El conseller (segon per la dreta) durant la seva visita a l’entitat // Foto: Fundació Aspros

Miquel Sàmper, conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, ha realitzat una visita institucional a les instal·lacions de la Fundació Aspros, entitat que des de l’any 1962 és referent en la lluita per la igualtat d’oportunitats. Durant la jornada, el conseller ha estat acompanyat per la delegada dels Serveis Territorials d’Empresa i Treball de Lleida, la Pilar Espax, i pel cap de gabinet de la conselleria, el Xavi Salvatella. La comitiva ha pogut aprofundir en el funcionament de Tecnosolucions, el servei especialitzat en gestió, custòdia i destrucció documental que forma part d’Aspros Empresa, l’àrea empresarial de la fundació.

Posteriorment, la visita s’ha desplaçat fins a la llar-residència Casa Nostra. Aquest centre té un valor simbòlic i històric fonamental, ja que va ser el primer dispositiu creat per l’entitat fa més de sis dècades. En aquest espai pioner, el conseller Miquel Sàmper ha recorregut les instal·lacions, ha repassat la trajectòria de la institució i ha mantingut un intercanvi directe amb les persones que hi resideixen, posant en relleu el compromís d’Aspros amb la innovació i la millora constant de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual o problemàtiques de salut mental.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Aliança estratègica entre l’Administració i el tercer sector

El president de la Fundació Aspros, Delfí Robinat, ha valorat molt positivament la presència del representant del Govern, assenyalant que “visites institucionals com aquesta són una oportunitat per donar visibilitat a la tasca que desenvolupem cada dia i per continuar avançant cap a una societat més inclusiva, on totes les persones tinguin les mateixes oportunitats”. En la mateixa línia, el director executiu de l’entitat, Enric Herrera, ha remarcat la necessitat de mantenir ponts amb el sector públic: “la col·laboració amb les administracions és clau per impulsar projectes que generin inclusió, autonomia i qualitat de vida per a les persones amb discapacitat”.

En finalitzar el recorregut, el conseller Miquel Sàmper ha volgut lloar públicament la feina feta per l’organització lleidatana. “El que fa la Fundació Aspros és molt valuós: acompanya persones, els dona oportunitats i les ajuda a viure amb més autonomia i dignitat”, ha declarat el titular d’Empresa i Treball. Així mateix, s’ha compromès a mantenir el suport institucional necessari “perquè entitats com Aspros tinguin el suport institucional necessari per continuar oferint oportunitats reals d’inclusió a les persones amb discapacitat”.

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES