Barcelona organitza el 1er concurs de disseny de la imatge del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

impd barcelona concurs disse
Les propostes s’han de presentar a la seu de l’IMPD de Barcelona // Foto: Imatge d’arxiu

Fins el proper 23 de juliol es poden presentar les propostes de disseny del primer concurs de la imatge del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat que organitza l’Ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat (IMPD).

Les propostes han d’incorporar el lema ‘Sumem capacitats, sumem diversitats’ i ‘Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat’ i s’han de presentar a la seu de l’IMPD. Les bases del concurs permeten presentar propostes en modalitat individual o en grup i cada persona pot presentar només una proposta.

El jurat deliberarà sobre quin és el disseny guanyador des de mitjans de juny fins a mitjans de juliol i la proposta guanyadora es farà pública a mitjans de setembre de 2018. Es tindran en compte la qualitat artística i originalitat, l’aplicació de criteris d’accessibilitat en disseny i la transmissió dels valors del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i de l’IMPD.

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

El primer premi constarà de la utilització del disseny guanyador per a la producció dels materials derivats de la campanya del Dia Internacional de Persones amb Discapacitat, amb la menció de l’autoria; el lliurament d’un certificat acreditatiu de la condició de guanyador o guanyadora del concurs i un premi de 1.200 euros. La persona en segona posició tindrà un certificat acreditatiu i un premi de 300 euros.

El Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat se celebra el 3 de desembre.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES