
Aquest dissabte 4 de març es disputa la segona jornada de la Lliga Catalana d’hoquei en cadira de rodes amb l’enfrontament entre els Dracs San Rafael contra l’ADB Barberà al Pavelló de l’Institut Guttmann de Badalona a partir de les 12h.
Serà el primer partit a la competició del vigent campió, l’ADB Barberà, que disputa també el seu primer partit oficial d’aquesta temporada. Davant tindrà els Dracs de San Rafael, que ve de perdre a la primera jornada de la Lliga Catalana per 3 a 14 amb el club Comkedem.
D’altra banda, diumenge 5 març es porta a terme la 2a jornada de tecnificació al CAR de Sant Cugat com a preparació de la participació de Catalunya al Campionat d’Espanya Absolut per Comunitats Autònomes que es disputa a Saragossa el cap de setmana del 25 i 26 de març.

