ASPAYM organitza i participa en diversos actes per commemorar el Dia de la Lesió Medul·lar

Se celebra el 5 de setembre amb la participació de Mayte Gallego, presidenta de l'entitat, en la lectura del manifest de l’Hospital Nacional de Paraplègics

mayte gallego, en el dia de la lesio medul·lar
Mayte Gallego, presidenta de la federació // Foto: ASPAYM

La Federació Nacional ASPAYM participarà aquest dilluns 5 de setembre en la lectura del manifest de l’Hospital Nacional de Paraplègics pel Dia de la Lesió Medul·lar. Concretament ho farà a través de la seva presidenta, Mayte Gallego, qui serà una de les responsables de la lectura conjunta del text. En l’acte, a més de Gallego, també hi participarà José Ramón del Pino, president d’ASPAYM Toledo. 

La lectura tindrà lloc al jardí exterior de l’hospital, a les 12 hores, sota el lema LME en conflictes i desastres: Preparar i prevenir. La resta dels 11 punts del manifest seran proclamats per part de pacients del centre i els seus familiars, així com representants de professionals i investigadors del centre. També es comptarà amb la participació de la directora Sagrario de la Azuela, així com el cor de l’Hospital Nacional de Paraplègics.

Altres commemoracions

Amb motiu del Dia de la Lesió Medul·lar, són diverses les seus d’ASPAYM que commemoraran aquesta data tan assenyalda per a les persones amb discapacitat física.

Aquest mateix diumenge tindrà lloc la Carrera Inclusiva i solidària de la Fundació ASPAYM Castella i Lleó, al Parc del Socayo de la Encomienda (Valladolid).

Per un altre costat, diferents edificis i zones de la ciutat de Murcia s’il·luminaran aquell mateix dia de 21 a 22h en reconeixement del seu compromís amb la causa. A més del propi ajuntament, s’il·luminaran la Glorieta, Edifici Moneo, Alfonso X el sabio, Palacio Almudí i el passeig del riu. També adquiriran el característic color verd de l’entitat los Cuatro Postes d’Àvila.

Per la seva banda, la Fundació del Lesionat Medul·lar ha publicat un teaser en què promet activitats i sorpreses aquest dia assenyalat. En un altre ordre de coses, la usuària d’ASPAYM Balears Fabiola Moro col·labora a Sant Joan de Déu amb un ball de fitness inclusiu.

A més de la lectura del manifest de l’Hospital Nacional de Paraplègics, la Federació Nacional ASPAYM ha articulat una campanya molt especial, #VueltaAMiCole, amb la complicitat de totes les entitats federades, que es donarà a conèixer la pròxima setmana.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES