
Catalunya ha revalidat aquest cap de setmana el títol de campió d’Espanya de seleccions autonòmiques de quad rugbi després de guanyar tots el partits del campionat que s’ha disputat a la localitat madrilenya de Getafe.
Les sis seleccions participants es van dividir en dos grups. Catalunya, dins del Grup A, va guanyar amb autoritat el primer partit davant País Basc per 49 a 10 i, el segon partit, contra Madrid també va guanyar per un marcador similar (46 – 9) classificant-se d’aquesta manera per la final de diumenge.
Andalusia va ser el rival de Catalunya a la gran final, un partit on els catalans, després d’un primer quart igualat (11 a 6) van sentenciar la final al segon quart, ja que van arribar al descans amb un marcador favorable de 28 a 8. Durant la segona part, la diferència al marcador va anar augmentant fins arribar al 51 a 19 final. València va finalitzar en tercera posició després de guanyar, en un partit molt igualat, a Madrid per 44 a 37.

