
El català Christian Martínez va aconseguir un doble rècord d’Espanya en la prova cronometrada i en la prova d’eliminació individual, al Campionat d’Espanya de slalom en cadira de rodes que es va disputar el passat cap de setmana a Sevilla.
L’esportista del Club Joves Vicuven va deixar els nous rècords estatals de la categoria WS4M, en un temps de 1’20″23 i 20”56, respectivament.
D’altra banda, destacar l’actuació dels subcampions d’Espanya, Dani Pérez i Olga Ruiz en la prova cronometrada, dels clubs CE Esbonat i AEE IES Banús respectivament. Ruiz també es va fer amb el segon lloc en la prova d’eliminació individual.
Finalment, Ismael Chico de la FCEDF, va ser el flamant guanyador de les proves cronometrada i eliminació individual de la categoria WS1B.


