Els Mossos detenen dos homes per presumpte estafa continuada a una persona gran amb discapacitat

Simulant ser els seus amics havien aconseguit que retirés 1.800 euros del seu compte bancari

cotxe dels mossos d'esquadra
Els Mossos ja han detingut els dos presumptes estafadors // Foto: Wikimèdia Commons

Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimecres a Barcelona a dos homes de 65 i 67 anys per presumpta estafa de manera continuada a un home de 70 anys amb discapacitat física i psicològica.

Familiars de la víctima van alertar la policia al veure com els presumptes estafadors es la portaven amb cotxe després que aquesta els fes entrega de diners i d’una llibreta d’estalvis, han informat els Mossos aquest dissabte en un comunicat.

Durant els últims mesos els detinguts havien quedat amb la víctima «simulant ser els seus amics» i havien aconseguit que retirés fins a 1.800 euros del seu compte bancari.

El dia de la detenció, la víctima va intentar retirar del banc 12.000 euros, però un treballador de l’oficina es va negar -al desconfiar de les seves dues acompañantes- i va alertar un familiar de l’afectat sobre la possible estafa.

Al rebre l’avís, els agents van anar a buscar els supòsits estafadors, els van localitzar juntament amb la víctima prop de l’entitat bancària i els van portar a comissaria.

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES