La primera botiga de Torrons i Mel Alemany a Lleida ocuparà dues persones amb discapacitat d’Ilersis

Divendres es va inaugurar el nou establiment situat al carrer Major

ilersis gestió botiga torrons alemany lleida
La nova botiga es va inaugurar divendres passat // Foto: Fundació Ilersis

La Fundació Ilersis gestionarà la primera botiga que Torrons i Mel Alemany tindrà a la ciutat de Lleida. Ubicada al número 29 del carrer Major, la nova botiga que es va inaugura divendres passat, ocuparà dues persones amb discapacitat d’Ilersis i obrirà de 10 del matí a 8 del vespre. 

Amb la inauguració d’aquest nou establiment, s’enforteix encara més l’excel·lent relació entre Alemany i Ilersis, entitats que ja col·laboren des de fa anys. Així, la firma d’Os de Balaguer és una de les que des de sempre nodreix amb els seus productes els lots nadalencs que elabora BO de Shalom

- PUBLICITAT -
Perfectament Imperfecta

A més, enguany Torrons i Mel Alemany ha tornat a apostar per l’art més inclusiu per il·lustrar les seves caixes d’Art i Torró d’aquest Nadal de la seva col·lecció Art Cru, que signen artistes amb discapacitat de diferents entitats que treballen dia a dia amb la marca, entre elles d’Ilersis Shalom. 

L’acte inaugural de la nova botiga va comtpar amb la presència de Ferran Alemany, gerent de Torrons i Mel Alemany, i d’Antoni Siurana, president d’Ilersis. 

- PUBLICITAT -
Banner Col·lectiu Ronda 300x600

Subscriu-te a la Newsletter

Per estar al dia de tota l'actualitat del món de la diversitat funcional a Catalunya

Redacció/Fonts
Redacció/Fontshttps://diarideladiscapacitat.cat
Diari de la DisCapacitat. El digital de la diversitat funcional a Catalunya. Un mitjà fet per donar visibilitat a les persones amb discapacitat i pensat per reclamar la seva inclusió social

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

ÚLTIMES NOTÍCIES