Una plataforma badalonina engega una campanya per millorar l’accessibilitat dels establiments comercials

Deixem de Ser Invisibles publica un vídeo

campanya badalonina accessibilitat comerços
La manca d’accessibilitat als comerços resta vendes als seus propietaris // Foto: Arxiu

La plataforma badalonina Deixem de Ser Invisibles ha iniciat una campanya per conscienciar sobre la necessitat de fer accessibles els comerços per a les persones amb discapacitat i mobilitat reduïda.

Els organitzadors d’aquesta iniciativa, que té el nom de Sí a l’accessibilitat, han publicat un vídeo dirigit al públic en general i a les botigues de comerç de proximitat amb esglaons a la seva entrada que no permeten l’accés al seu interior a les persones que van en cadira de rodes. El vídeo explica que aquests comerços donen una imatge de poca solidaritat social i a la vegada perden vendes per manca d’accessibilitat.

Per això els proposa revertir aquesta situació fent obres que millorin la seva accessibilitat o al menys disposar d’una rampa portàtil per atendre a les persones que ho sol·licitin. D’altra banda, proposa als comerços que exposin a l’entrada de l’establiment de forma ben visible l’anagrama blau de cadira de rodes amb rampa.

El vídeo relata que amb aquestes aportacions els comerços aconseguiran un doble benefici. Per un costat un benefici social per haver contribuït a una millor integració de les persones amb mobilitat reduïda, i per l’altre, un benefici econòmic, ja que podran augmentar les seves vendes al incrementar els seus clients.

banner-electium_300x250-V3_nou copy

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*