
La Confederación Nacional de Centros Especiales de Empleo (CONACEE), una de les agrupacions fundadores del Consejo Español para la Defensa de las personas con Discapacidad y/o con Dependencia (CEDDD), celebra el proper 23 d’octubre a València la 15a edició del seu Congrés de Centres Especials de Treball.
El programa d’aquest congrés està dirigit a tots els Centres Especials de Treball, empreses, i públic en general, i permet donar a conèixer els problemes, las particularitats, la situació socio-laboral de les persones amb discapacitat, els ajuts i el tracte amb l’Administració.
Aquest any es realitza una jornada amb projecció internacional que mostrarà la situació del sector a nivell europeu en els àmbits econòmics, polític i social, permetent interactuar amb altres dirigents de Centres Especials de Treball amb el que poder nodrir-se de sinergies empresarials.
Tanmateix el dia 24 d’octubre, la European Confederation of Inclusive Enterpirses employing people with disabilities (EUCIE), celebra també a València el primer Congrés Europeu de treball protegit.
Les persones interessades en assistir al XV Congrés Nacional i Internacional de Centres Especials de Treball poden fer-ho via on-line o directament a través de la Secretaria Tècnica al correu congreso@conacee.org o al través del correu 689028497.
Deixa un comentari