L’obrador de galetes El Rosal afronta la campanya de Nadal amb més capacitat de producció i una nova imatge

L’obrador ha fet una important inversió en nova maquinària

Comparteix Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someone
obrador el rosal nova imatge campanya nadal
Tot l’equip de l’obrador posant amb la nova imatge // Foto: Associació Alba

L’obrador de galetes El Rosal ha presentat a les seves instal·lacions la nova imatge corporativa i el nou disseny dels seus packs de galetes. Una imatge dissenyada per l’estudi de Griselda Martí (Gris Careful disign) com a col·laboració i de manera desinteressada. “Hem intentat transmetre a través d’aquest disseny els valors de la qualitat, la senzillesa, les persones i molt important, l’empatia. Volem que la gent senti empatia cap al nostre producte i en conseqüència cap al projecte social que hi ha al darrere. Per això vam apostar en personificar el pack i posar el producte al centre de manera divertida i original” va explicar Griselda Martí. S’espera que la nova imatge de pack pugui obrir noves vies de comercialització, en sectors i àmbits on fins ara no s’hi havia arribat.

La presentació també va servir per donar a conèixer les novetats en les inversions realitzades pel Rosal que responen a la segona fase del pla de creixement que el projecte està portant a terme des de 2013. Una inversió d’uns 200.000€ aproximadament que s’ha finançat gràcies a subvencions, donacions, un crèdit i una nova emissió de títols participatius. “Hem invertit en una rotatòria, una màquina de xocolatejar, una cambra freda, una amassadora i una màquina d’empaquetar. Aquestes inversions permetran al Rosal

augmentar la producció de les galetes de 7500kg a 10.000kg, fer més polivalent el treball de les persones que hi treballen i per tant millorar la seva qualitat en el treball; millorar la conservació de la galeta i la seva qualitat i, en definitiva, millorar l’eficiència del procés d’elaboració”;ha explicat Núria Cendoya, una de les responsables de l’obrador El Rosal.

Aquesta serà la primera campanya de Nadal amb tota la nova maquinària i amb el nou pack. Els responsables esperen poder veure-hi ja els primers resultats positius i complir les previsions d’augment de la facturació previstes d’un 30% més i arribar als 210.000€ anuals.

Comparteix Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someone

Deixa un comentari