L’Ajuntament de Barcelona amplia el termini de renovació de les targetes d’aparcament per persones amb discapacitat

Fins el 10 de desembre per les targetes emeses abans del febrer del 2014

renovació targeta aparcament persones discapacitat
La nova targeta tindrà un holograma per evitar les falsificacions // Foto: Ajuntament de Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona ha ampliat fins el 10 de desembre de 2018 el termini de renovació de les targetes d’aparcament individual per persona amb discapacitat emesa abans del febrer del 2014. La nova targeta incorpora un holograma que evitarà reproduccions i usos fraudulents.

Per renovar la targeta els usuaris hauran d’aportar la targeta d’aparcament antiga, una fotografia de color tipus carnet, i un document d’identificació original (DNI, NIE o passaport vigent). En cas que es delegui el tràmit a una altra persona, també cal aportar una autorització signada per la persona sol·licitant i un document d’identificació original de la persona autoritzada

La documentació s’haurà de presentar al Servei d’Atenció al Públic de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD). L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Les persones que necessitin ser atesos en llengua de signes poden adreçar-se directament al Servei d’Atenció al Públic sense necessitat de fer una sol·licitud prèvia del servei, gràcies a la prova pilot d’intèrpret en llengua de signes, que estarà en funcionament fins a finals d’any.

L’Ajuntament de Barcelona, a través de l’IMPD, atorga la targeta d’aparcament per facilitar l’autonomia personal de les persones amb discapacitat.

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*