Down Lleida, Aspamis i Aspros premiades per l’acció solidària de l’empresa tecnològica Xtrategics

En una iniciativa de Responsabilitat Social Corporativa

premiades acció solidària empresa tecnològica xtrategics
El premi d’enguany ha augmentat fins els 4.500 euros // Foto: Down Lleida

La cinquena edició de l’acció solidària Compromís Digital que convoca l’empresa tecnològica Xtrategics ha desbordat totes les previsions. Prop de 2.000 persones han votat a través de la web, Facebook i Twitter, lo que ha obligat a la firma de Golmés (Pla d’Urgell) a incrementar el premi -passant als 4.500 euros- i a repartir-lo entre tres entitats: l’Associació Down Lleida, la Fundació Aspamis i la Fundació Aspros.

Down Lleida ha estat l’entitat més votada amb 1.134 vots, i la guanyadora del projecte digital per valor de 3.000 euros; Aspamis, amb 456 vots ha guanyat el premi de 1.000 euros; i Aspros amb 345 vots, el de 500 euros.

És el cinquè any que Xtrategics destina el pressupost dels obsequis de Nadal de clients i treballadors a aquesta acció de Responsabilitat Social Corporativa (RSC). “És tot un orgull per Xtrategics poder dur a terme un any més aquesta iniciativa solidària, amb la ol·laboració de tot el nostre equip i els nostres clients” ha indicat Narcís Romà, CEO de l’empresa lleidatana.

Romà ha afegit que “volem felicitar a Down Lleida com a guanyadors del #CompromísDigital2018, amb qui començarem a treballar en breu per potenciar el seu ecosistema digital, en especial la seva pàgina web i comunitat de socis col·laboradors”. Romà ha volgut donar les gràcies especialment a les “més de 2.000 persones que han participat amb les seves votacions, gràcies a ells tres entitats podran beneficiar-se del nostre suport digital”.

Per la seva banda, la presidenta de Down Lleida, Pilar Sanjuan, ha expressat el seu agraïment a Xtrategics per “aquesta fantàstica iniciativa solidària en què tots en sortim beneficiats”. Assegura que és “una acció de RSC molt enriquidora, tant per les organitzacions solidàries que hi participem com per la mateixa empresa que té l’oportunitat de conèixer-nos de primera mà”.

En relació al projecte digital que Xtrategics realitzarà, Sanjuan ha explicat que “suposa una gran aportació, ja que per a una entitat com la nostra és molt important la comunicació i, en especial, la presència digital”. En aquest sentit ha afegit que “és imprescindible comunicar la feina que fem i les múltiples capacitats de les persones amb Síndrome de Down i amb aquest projecte podrem continuar i millorar aquesta comunicació”. Finalment, ha enviat un agraïment “a totes les persones que ens han mostrat el seu suport mitjançant el seu vot”.

#CompromísDigital és una iniciativa de RSC impulsada per Xtrategics per col·laborar en el desenvolupament i impuls del teixit social de les comarques de Lleida dotant-lo d’una presència, eines i suport que permetin desenvolupar de forma més eficaç els seus reptes.

Sigues el primer a opinar

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*