Curs sobre les noves aplicacions tecnològiques per a la intervenció social

Els dies 9 i 10 de març al CUIMPB-Centre Ernest Lluch

curs mòbil i TIC
Cartell del curs que es farà al mes de març // Foto: Imatge cedida per Taula Tercer Sector Social

Els dies 9 i 10 de març començarà la programació 2016 del CUIMPB-Centre Ernest Lluch amb el curs “El mòbil i les TIC al servei de l’eficiència en la intervenció social. Teixint aliances entre sector públic, sector privat i tercer sector”, dirigit per Oriol Illa, president de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, i patrocinat per l’Ajuntament de Barcelona. El curs tindrà lloc a la Sala Mirador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Pel que respecte al contingut del curs, aquest abordarà els models i tendències actuals en sistemes intel·ligents d’atenció a la persona amb l’ajut de tecnologia mòbil i geolocalitzada i les seves aportacions efectives i en temps real en el camp de la intervenció social, a més d’analitzar les sinèrgies entre el tercer sector social, l’empresa privada tecnològica i l’administració pública.

Es mostraran els mètodes d’obtenció de dades per a la medició i avaluació permanents que permeten la modelització de perfils per patrons de conducta i poder establir, així, mecanismes de matching que, a partir de les necessitats manifestes de l’usuari, estableixi solucions efectives i en temps real en el camp de la intervenció social.

banner-electium_300x250_v2

Les metodologies intel·ligents i adaptatives, basades en tecnologia mòbil,es nodreixen dels processos establerts (BPM) i permeten automatitzar i millorar l’atenció i el suport al beneficiari, millorant la qualitat en l’atenció social, a la vegada que reduint costos en la gestió.

Es pot fer intel·ligent el sistema d’acompanyament i orientació a la persona, mitjançant un coach permanent i social que s’anticipa a les necessitats de la persona i li dóna el suport que necessita just en el moment que ho necessita. Establint sincronies a mida, entre les necessitats de la persona i el suport que rep per part del sistema de coach on line.

El model intel·ligent, a més, és predictiu: un cop es detecten les tendències de tots i cada un dels nostres usuaris, es pot construir un panell de dades que alimenta un quadre de control:

El model tecnològic vertebra, tal i com s’exposarà als casos d’èxit, les sinergies entre el tercer sector social, l’empresa privada tecnològica i l’administració pública. En una societat altament especialitzada cada organització cal que se centri en el seu core i que estableixi aliances estratègiques que li aportin competitivitat.

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu no serà publicada


*